Τετάρτη 7 Μαρτίου 2007

ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΤΑΒΙ...



(28-8-04) Ναι αυτη ειναι η μερα..η μερα που βγηκαν τα αποτελεσματα των εξετασεων..ΕΙΧΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!!!!επιτελους εφτασε η μερα να μαθω κι εγω τι εστι φοιτητικη ζωη.ειχα ακουσει τοσα πολλα γι'αυτη που δεν εβλεπα την ωρα να τη ζησω.ανυπομονουσα να ανοιξω τα φτερα μου μακρια απο-τις αγαπημενες ναι μεν-αλλα υπερπροστατευτικες δε φτερουγες των γονιων μου..λιγες μερες μετα λοιπον εφτασα σ'αυτη τη πολη οπου θα ζουσα ως φοιτητρια πλεον..ηξερα οτι απο δω και περα θα επρεπε να αντιμετωπιζω τα προβληματα μονη χωρις "δεκανικια".και πραγαμτικα χαιρομουν γι'αυτο..θα παθαινα,θα μαθαινα,θα επιβιωνα..μου αρεσε που ημουν αγνωστη μεταξυ αγνωστων!ενιωθα οτι γεννηθηκα για δευτερη φορα...και καπου εκει γνωρισα το puppy μου!!ειναι η κολλητουλα μου,το φιλαρακι μου!μοιραστικαμε και μοιραζομαστε τα παντα..παντου και παντα μαζι..σε ολα..σε χαρες,λυπες,γελια,κλαματα..παντα ελεγα οτι ειναι η συνειδηση μου..η δευτερη φωνη του μυαλου και της ψυχης μου...οποτε πηγαινα να χασω τον ελεγχο-γιατι ειμαι και αγυριστο κεφαλι οπως λεει-με μια της μονο λεξη καταφερνε να με προσγειωσει,να με λογικεψει..ποτε δεν μου χρυσωσε το χαπι κι αυτο ηταν ενα απο τα πραγματα που εκτιμησα σ'εκεινη..σ'ευχαριστω που εισαι παντα εκει..σ'ευχαριστω που ανεχτηκες τοσα..ελπιζω και ευχομαι να εχω φανει ανταξια φιλη!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: