Πέμπτη 8 Μαρτίου 2007

Νεα αρχη

Τωρα που εβγαλα απ'τη ζωη μου
ανθρωπους βρωμερους και τιποτενιους,
εχω καθε δικαιωμα να νιωθω δυνατος
απο μιαν αποψη..
Τωρα που εχω δικαιωσα
ανθρωπους που αξιζαν πολλα κι εγω αδικησα,
τωρα που ξερω τι σημαινει Κυριακη
πιστευω οτι μπορω να αναπαυθω
στις οποιες δαφνες μου εχει στρωσει η ζωη μου
Κι οσες νυχτες δεν κοιμηθηκα για σενα
δεν τις ξεχασα
Κι οσες νυχτες ειπα "Δεν υπαρχει αυριο"
θυμαμαι
Κι οσες νυχτες πανω απ'το τηλεφωνο κοιμηθηκα,
τοσες και πανω στο κρεβατι σου κοιμηθηκα
Μας εχει στρωσει η ζωη μας καποιες δαφνες-αναμφιβολα,
μα τα κρεβατια μας δεν στρωθηκαν σωστα
Πανω σε δεντρα προδοσιας κρεμαστηκαμε,
μεσα σε δαση αμαρτιας πιασαμε φωτια
Ειδα στον υπνο μου πως διεπραξα εγκληματα,
πως ημουν αιτιος πολεμων και σεισμων
Ειδα αγγελους που το θεο τους ειχαν χασει
Ειδα το θανατο να παιζει στο μπαλκονι μου
αυτο που καποτε μας ενωνε,τωρα θα με διχασει
Κι αναγνωριζοντας πως καποια πραγματα
δεν ειπωθηκαν οπως θα επρεπε,
μια νεα αρχη πρεπει τωρα να επιδιωξουμε,
μ'ενα σκοπο αιωνια ειρηνη
κι οσο τις μερες μας ξοδευουμε τοσο η ζωη μας σβηνει

Δεν υπάρχουν σχόλια: